VIDEO: Bitdefender, in schimbare de imagine

de Laurentiu Popa | 14 septembrie 2011

Bitdefender a incheiat procedura de rebranding si a venit pe piata cu o noua identitate vizuala.

Nevoia unei identitati vine ca urmare a evolutiei Bitdefender, inca de la infiintarea in 2001. In afara de trecut, conducerea companiei a dorit ca noul brand sa corespunda cu provocarile viitorului si eficienta companiei de a face fata amenintarilor informatice. Totodata, noul brand pune accentul pe originea romaneasca a companiei.



Simbolul este lupul dacic, sau dragonul-lup, totem ce ii proteja pe daci in timpul razboaielor, fiind asociat cu ideea de invincibilitate. Mesajul transmis utilizatorilor este acela ca, precum vechiul simbol ii proteja pe daci, produsele Bitdefender isi protejeaza clientii de amenintarile moderne.



Cu aceasta ocazie, a fost lansata noua generatie de produse de securitate, Bitdefender 2012, cu functionalitati adaptate modului actual de utilizare a internetului. Mai exact, o aplicatie protejeaza clientul in timpul navigarii prin retele sociale.



In cadrul prezentarii companiei, proaspat dotata cu un brand nou, s-a pus accentul si pe oamenii ce lucreaza la updatarea produselor companiei si la cresterea continua a gradului de securitate.

Noile functionalitati ale pachetului Bitdefender Total Security 2012 sunt:

- Safebox: fisierele importante sunt stocate online, intr-un spatiu de maxim 2 GB si pot fi accesate de pe orice calculator pe care a fost instalat Total Security
- Rescue Mode: in caz de amenintari rootkit, computerul e pornit in acest mode, in fapt un minisistem bazat pe Linux, pentur a permite recuperarea datelor si dezinfectarea
- Virtualized Browser: un motor de cautare intr-uy mediu izolat de sistemul de operare.

De asemenea, timpul de instalare a fost redus la jumatate, iar programul are un grad sporit de personalizare.

 

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google